تقدیر هیئت رئیسه دانشگاه مراغه از مجموعه روابط عمومی دانشگاه

  • 07 Oct 2024
  • کد خبر: 1331015
  • 65
تقدیر هیئت رئیسه دانشگاه مراغه از مجموعه روابط عمومی دانشگاه

 هیئت رئیسه دانشگاه مراغه به‌ مناسبت «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» طی نشست صمیمانه از مجموعه روابط عمومی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

نقش روابط عمومی دانشگاه در جهاد تبیین مهم و تاثیرگذار است 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ دکتر زادشکویان رئیس دانشگاه، ضمن تبریک کسب عنوان روابط عمومی دانشگاه، بعنوان روابط عمومی فعال و برتر شهرستان و وزارت علوم، این مناسبت را فرصتی ارزشمند برشمرد تا از زحمات و تلاش های صادقانه، شبانه روزی و ایثارگرانه همکاران روابط عمومی دانشگاه مراغه تقدیر و تشکر کند. 
ایشان همچنین نقش بی بدیل روابط عمومی، در اطلاع رسانی و جهاد تبیین را مطرح کرد و و گفت: رویدادها، دستاوردها و اخبار باید به درستی، شفاف و به هنگام اطلاع رسانی گردد تا در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه در قبال جامعه امیدآفرینی کند و به پرسش ها و ابهامات با دقت و سرعت پاسخ دهد. 


دکتر امین حاضر وظیفه، رئیس حوزه ی ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه مراغه، گزارشی از اقدامات یک سال اخیر ارائه و از عملکرد تحسین برانگیز همکاران خود در اطلاع رسانی آنلاین مراسمات، بویژه در مراسم اخیر تشییع و تدفین شهید خدمت دکتر مالک رحمتی، با وجود موانع و مشکلات، تشکر و قدردانی کرد. 

ایشان در ادامه گفت: روابط عمومی با گستره و تنوع فعالیت ها با تکیه بر پتانسیل های خود برای پوشش محتوایی وب سایت، شبکه های اجتماعی و… برای اجرای مطلوب وظایف خود ایثارگرانه تلاش می کند.

وی با گلایه‌مندی از کمبود نیروی انسانی در واحد روابط‌عمومی به نسبت حجم، پراکندگی فعالیت‌های روابط‌عمومی و انتظارات، از برنامه‌ها و طرح‌های نوشته شده، ولی انجام نگرفته، گفت:انتظار داریم هیئت رییسه دانشگاه نگاه حمایتی ویژه به نیروی انسانی و زیرساخت های این مجموعه داشته باشند.


حجت الاسلام و المسلمین زمانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم  رهبری در دانشگاه به پراسترس و حساس بودن کار روابط عمومی اشاره کرد و افزود: کار روابط عمومی به هم افزایی و همگرایی منجر شده و تنوع اخبار، فضا را پویا و با نشاط نمایش می دهد و همچنین نوعی امکان سنجش و ارزیابی غیر مستقیم سازمان را برای مردم و مخاطب مقدور میسازد. 

ایشان در ادامه اظهار کرد: زحمات همکاران روابط عمومی را که علاقمندانه، عاشقانه، مودبانه و صادقانه فعالیت می کنند، ارج می نهیم و قدردانی می کنیم. 

دکتر عباس رضائی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر اکبر تقی زاده معاون اداری و مالی، دکتر مازیار فرزام مدیر پژوهشی، نیز به نوبه خود از خدمات و تلاش های مجدانه و دلسوزانه روابط عمومی تقدیر کردند.

گفتنی است گفت و گو و درد و دل کارشناسان روابط عمومی با هیئت رییسه و اهدای لوح، پایان بخش این محفل صمیمانه بود.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.